1000 plusgrader!

Tjoo mina sötnosar! :D

Idag är det onsdag och ni vet vad det betyder; Kooooort skoldag! :D Wiiiie, sedan jag kom hem från skolan har jag legat i solen och stekt i timmar! Tills en viss SIMON kom och förstörde allt ;D haha men men ;)

Jaja, Imorgon är det valborg och jag är astaggad! Har bara en lektion imon me så skitsoft ;D Först blir det mat hos grannen och alla, sen drar Sofia och jag till Stakholmen för att träffa tjejerna! Sen är det fridace som gäller :D TAGGAD! hoppas det blir en lyckad kväll :)

 

Ut i solen nu med er! ;) pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: tack, det kan behövas :((((

LYLLO! vill med komma ut i solen nån gång.

2009-04-29 @ 22:57:55
URL: http://josefin785.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0