5 april

Hallå hallå, blev ingen utegång igår för var helt slut och hade inte förfestat nånting men ah, hade det supermys hos Simon ist :D

Idag vaknade jag hos Simon och vi tittade på reprisen av Robinsson eftersom vi missade det igår ;D Sedan var det fika hos mig med tårtrester hehe :)

Känner mig extremt uttråkad nu, är van att ha fullt upp efter först frankrike och sen kalaset och allt :P Är trött som fasen fortfarande och saknar Doraine älsklingen! ;) ♥

Men men, dags att dra från datorn iaf, ha en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg :)följ gärna min blogg med bloglovin så följer jag din :) kram :*

2009-04-08 @ 15:52:05
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0