Monday



Tjo!

Idag är det franskatext och loggboken som står högst upp på listan! :) Simon står före allt egentligen men vi får se om jag är så duktig så att jag kan belöna mig själv med sötisen senare ;)

Jättehärligt väder idag igen, har vatt fint enda sen jag kom hem :D Men det är ingenting mot frankrikes 25 grader och palmer!! Längtar tillbakaaa <3



Ringde BLT idag igen för att höra hur det går, men hon var på möte hela dagen idag också -.- sega människa!! Växeln sa samma ord som alltid "Återkom imorgon istället, tack" Jaa det är bara att göra som dom säger ;)

Menmen läxorna blir inte klara av sig själva om jag sitter här allt för länge ;D

Vi hörs kanske senare med uppdatering på läxorna! pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0