Sunny flowers

Solen steker och jag mår super! 

Dagen började med en långpromenix med mamma och mormor, sedan mat och resten har jag läst i min engelskabok. Jag har bara läst och läst men jag är bara på sidan 78 :O asså jag suger! Har iallafall 200 sidor kvar som helst ska vara utlästa imorgon, kämpa Isabelle! :)

Livet känns förövrigt ganska toppen just nu och jag verkar inte beröras speceillt mycket av vardagens problem. Åhh jag är sugen på pizza idag! Ska be mamma sen att vi äter det ikväll till Robinsson ^^ hehe

Helt meningslöst inlägg xD men men, åter till boken! pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Lopez

Haha, alla är sugna på pizza idag! Har snackat med minst 2 till som är det och jag är med det.

2009-04-18 @ 17:07:37
URL: http://marcosisai.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hahha xD wierd! Jag åt nu precis, asgott ^^ hehe

2009-04-18 @ 19:53:02
URL: http://hannaangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0