Take a break in the sun



Hallå hallå!

Idag har det varit en underbar dag! På naturkunskapen fick vi jobba själva (alltså inte jobba alls) så vi satte oss ute och solade, asmysigt! :)

Efter skolan slappade jag gärnet framför tvn och sen kom Simon förbi en stund! Möööösigt, gillar dendär killen assåå ;)

Nu sitter jag och har lite mindre roligt, jag gör naturkunskapsarbetet :) Men men ganska kul att argumentera om genteknik faktiskt ;O Fråga inte varför!

Ikväll är det project runway! Missade det förra gången för va helt säker att det va på tisdagar xD Men denna gången ska jag se det! 22.00! Titta vettja! och imorgon har jag sovmorgon till  klockan 1 ^^

Nu är det åter till arbetet! pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0