Fredag

Mår lite bättre nu och tänkte slänga in ett inlägg :)

Skoldagen har faktiskt varit helt okej. Började klockan 8 med Företagsekonomi och vi gick igenom hur man startar ett företag, läraren går i slow-motion men visst, om man är trög så är ju det bra xD haha ;) Sedan hade jag Stresshantering och vi gjorde en massa yogaövningar. Kroppen kändes som ny efteråt och det är alltid bra att träna sin vighet lite :) Däremot matte C som jag hade sist idag var ingen höjdare, var mest arg på mig själv under hela lektionen eftersom jag inte kunde någonting. Menmen, det kommer väl hoppas jag ;D

Har haft en riktigt soft eftermiddag i soffan och nu har jag och mamma precis delat på en Dr Oetker pizza :) Mummms! Resten av kvällen består av naturgodis och film!




Inte riktigt så här avancerat dock xD haha

pusss älsklingar ♥ Bara en vecka kvar till jag ska åka till Simon nu!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag som trodde det var du på bilden ;(

2009-08-29 @ 13:49:47
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0