GoodNight

Har suttit och gäspat framför friidrotten nu ett tag. Borde gå och lägga mig men orkar inte haha xD Känns så tidigt också. Ska nog se nått mtv-avsnitt innan jag kryper ner i sängen för att det ska bli lite senare haha :)

Jag längtar tills imorgon för då ska jag boka flygbiljetter till Simon ;D Känns mycket bättre när jag vet att jag verkligen SKA åka då och att allt är klart :) Gud vad jag önskar att jag hade alla pengar i världen så jag kunde träffa min älskling oftare :( jag tycker 3-4 veckor är jättelänge men alla andra verkar tycka att det är ofta :O Hurdå ?! Jag vet att det är dyrt men det är ju fortfarande skitlänge och jag har redan panik efter en vecka xD Känns som om vi inte har setts på flera månader! Herregud, hur ska jag klara detta...

Usch och fy...men hoppas att det känns bättre imorgon :) Puss nattii ♥


Kommentarer
Postat av: Niklas

Klart det kommer kännas bättre :D

2009-08-19 @ 10:13:39
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0