Jobbinfo

Hej hej var på info om ett jobb som jag har sökt idag :) Synovate temo heter det och jag får nog antagligen besked denna veckan eller nästa :) HOPPAS HOPPAS HOPPAS så jag kan åka till simon typ varannan var tredje vecka :D Pengar haha ;D



Sitter och skype:ar med Simon just nu som sitter och sjunger xD Haha jaja han är söt den där pojken ;) Imorgon ska jag nog in till Bokia och inhandla lite grejjer till skolstarten på fredag :) Någon som vet hur dags?! :O Har ingen aning faktiskt.
Ska köpa:
- Överstrykningspenna (rosa)
- 5 ämnesblock (x2?)
- plus lite smågrejjer som jag kanske kommer på :)
- EDIT och en skolväska haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stod i tidningen vart man skulle vara och vilken tid för några dagar sedan :)

2009-08-18 @ 10:27:12
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0