Sverigeresa

Tjooo :D Kom hem från Simon för en stund sen ;P Igår tog jag det lugnt hela dagen och på eftermiddagen kom Simon till mig för att grilla lite å ha mysigt. Vi åkte därefter hem till honom och kollade på film och njöt av varandras sällskap :) Idag har vi varit ute lite i solen och haft det allmänt trevligt :)

Dessutom är det nu bestämt att jag åker med Simon, Susanne, Robin och Niklas (simons pappa) upp till Arvidsjaur i husbilen :) Vi åker på onsdag och jag kommer antaglien inte hem förrens sent på tisdagskvällen veckan efter ;P Vi tar det lugnt upp och kanske stannar lite och njuter av vår "Sverigeresa" och sedan är vi ett par dagar där uppe och kollar läget, ser hur Simon har det på sin första dag på nya skolan (måndagen) och så vidare :) sedan kör vi gärnet på vägen hem och jag gråter väl 24/7 haha ;D


Midnattsol i Arvidsjaur

Pössss


Kommentarer
Postat av: Evelina

jag kan hålla dig sällskap någon dag :) här ska det inte gråtas :D

2009-08-01 @ 22:25:44
Postat av: Isabelle

Haha tack snutt ;D <3

2009-08-02 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0