You get me laughing when I sing

Himmel vad helgen har gått fort! Och jag har helt glömt bort bloggen, sorryy friends.
Igår så hade jag fullt upp med 40årskalas och barnpassning på kvällen :) Jag passade lilla John (5år) som bor på min gata :) Så himla söt pojk det där och vi hade skoj med jagande, tv-spel och en massa nypande i rumpan haha xD

Idag har jag och mamma sett två filmer på raken: Australia och U.S Marshalls! Har sett båda innan men mysigt ändå med lite filmer ;)

Imorgon är det skola igen fast har sovmorgon till 11.20 eftersom vi har "eget arbete" i engelskan! Sista veckan nu innan jag åker till Simon och det är bara att stå ut! ;D  


Australia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0