Presents

Här är några av de julklappar som jag fick igår :)

'
Skullcandy hörlurar!


 
Tre olika björn borg trosor, två hipster och ett par mini shorts ;D


Klocka från Jet set - Sydney

Fick också bland annat en kjol från Mango, klänning från Bikbok (som jag redan har använt en gång haha), ett par leggins från Bikbok, en mössa från Bonnelid, en plånbok från Björn Borg, rosettdiadem, en datamus från speedlink som matchar min minidator, massa ögonskuggor från Viva la Diva och Beyoncés skiva I am...Sasha Fierce som jag just nu lyssnar på i min Ipod med mina skullcandy hörlurar hihi :)

Hade ett jättemysig julaftonskväll hos mormor igår och sedan sov jag över hos Simon inatt <3 Är hemma en sväng nu när Simon är på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0