Rea och Avatar

Har varit inne på rean för andra gången sedan den började i lördags idag. I lördags köpte jag armband för halva priset på Gina och en tröja i storlek L för att ha den till leggins på myfashion. Idag hämtade jag ut min klocka efter att de hade tagit bort lite länkar på den, hämtade biobiljetterna till ikväll och köpte en supermysig halsduk från veromoda som det va 70 % på :) 60 spänn för den tjocka halsduken var jättebilligt!

Ikväll ska vi då gå på bio. Brorsan, mamma och jag. Filmen som vi ska titta på ikväll är Avatar, den nya omtalade fantasyfilmen. Det ska bli kul och intressant att se filmen, dessutom att den är i vår nya biograf här i Karlskrona som jag inte har varit i sedan jag såg 2012 gör det lite bättre hehe. Brorsan älskar fantasyfilmer så det ska bli kul för honom också att se den :)

Såhär beskrivs filmen: "Mästerregissören James Cameron är tillbaka med ett actionpackat äventyr olikt allt vi tidigare sett. AVATAR tar oss med till en spektakulär ny värld bortom fantasins gränser där en motvillig hjälte tvingas ta stridför vad han egentligen tror på.

Den desillusionerade marinsoldaten JakeSully skickas tillplaneten Pandora för att med alla medel övertyga urbefolkningen att låta människan exploatera deras natur för att utvinna en ny energikälla. Allteftersom Jake lär känna planeten och folket blir han mer och mer osäker på sitt uppdrag och när kampen ställs på sin spets måste han välja sida."



Trailern till fillmen:

Kommentarer
Postat av: Lopez

Filmen är sjukt bra, såg den på premiären :D

2009-12-28 @ 22:10:40
Postat av: Isabelle

Sv Lopez: Jaa det var den! Kom precis hem, helt sjukt braa :D

2009-12-29 @ 00:10:23
URL: http://hannaangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0