The Hills & The City

Dålig update nu för tiden men har inget kul att skriva om, bara pluggar typ xD
Kom iaf precis hem från mormor och massbakning av pepparkakor haha ;D Nej men det var faktiskt väldigt mysigt, hann plugga lite på franskan också :)





Och detta var ju en kul grej som jag hittade på en blogg: Lady Gaga innan hon blev "känd på riktigt". Lite annorlunda från svart hår till så vitt som hon har nu haha :) Riktigt kul att se faktiskt!

 


Nu ska jag titta på the hills och the city innan jag ska duscha och göra mig klar för sängen :) Night ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Åh jag vill baka pepparkakor :D

2009-12-02 @ 22:06:49
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0