Vaccinerad!

Har haft det fullt upp sedan jag skrev sist, eller jag har övat på mitt tal som jag hade idag i svenskan :) och slappat haha ;P Men det gick iallafall bra idag och nu har jag gjort det sista för i år i skolan! Grymt skönt :) Imorgon kommer Simon hem och jag längtar sååå mycket! <3 Har drömt varje natt denna veckan att han har kommit hem, fast ändå olika drömmar varje gång. Spännande ;) Ingen utav dom har utspelat sig på Kallinge som de borde heller haha :)

Imorgon ska Nina, Emilia, Matilda, Johanna och jag ha lite julmys hemma hos Emilia och det ska bli väldigt mysigt. Vi ska äta god mat, baka julgodis och titta på film :) Dock behöver jag gå lite tidigare än alla andra kanske för att åka iväg till Kallinge och möta min älskling ;D

I eftermiddag har jag också vaccinerat mig med en så kallad Engerix (påfyllning för oss som har havrix men vill ha samma skydd som twinrix ger) nu inför Sydafrika och det känns bara mer och mer verkligt att vi verkligen ska dit! :D Gjorde faktiskt lite ont när jag tog den men har inte ont alls nu längre så kanske inte så farligt ändå hehe ;)

Min sista natt ensam, nästa gång har jag älsklingen bredvid :) <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad mysigt :)

2009-12-17 @ 10:34:21
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0