Älskling <3

Idag var det som sagt snö ute när man vaknade och här kommer en riktig vinterbild som jag tog på vägen hem från skolan, eller är snart hemma eftersom det gula huset är mitt xD haha;)

Menmen, jag var hemma ett tag, åt Harrods kokoskakor som är asgooaa och lite tacopaj :)
Simon kom förbi vid fyra och då gick vi hem till honom, jättemys som vanligt ^^ Vi pluggade faktiskt, lite iaf ;) haha

Jag kom nyss hem från Älsklingen och precis innan jag ska gå hem så kommer Simon med nått bakom ryggen...Jag frågade: Vad har du där? ;D och då tar han fram en alla hjärtans dag present !! Hjärtchoklad och hjärtljus ♥
Bööhööö. Hade försökt låta bli att gråta hela eftermiddagen, men där brast det kan jag ju säga :'(
Han är så bäst! Jag ska äta ett hjärta varje dag när du är borta, och ha det mys med dina ljus ;D ^^
Älskar dig Simon, verkligen, mer än allt annat i hela världen <33<<3









Puss älsks ♥

Kommentarer
Postat av: Lopez

Jag gillar din sjal alltså :D hade själv kunnat ha den, hehe

2009-02-11 @ 22:53:40
Postat av: Isabelle

hahahaha! synd för dig att jag snodde den först då;D

2009-02-13 @ 20:20:31
URL: http://hannaangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0