Feeling depressed

Tiden sedan jag kom hem från mormor har inte varit den bästa. Har saknat Simon extra mycket och ögonen är väldigt svullna just nu. Det enda jag gjort är lite mattetal...

Denna veckan utan Simon borde vara ett utmärkt tillfälle att umgås med mina vänner som min mamma säger, men jag vet inte, känner mig ganska omotiverad till allting just nu. Det är rätt tråkigt med lov egentligen, jag gillar inte att bara drälla omkring hemma heller liksom.
Men men, imorgon ska jag åka skridskor med Johanna, Vicke och Co! Det ska bli jättekul och hoppas att det får tankarna på annat håll ett tag :) Kvällen är inte riktigt bestämd än, får la se ;D




Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0