Film

Tjenare!

Ganska soft måndag måste jag säga :) engelska, svenska, naturkunskap och idrott :)
På idrotten hade vi först små tävlingar som stafett osv. Men sen hade vi värsta hinderbanan där man skulle ta sig runt som ett lag, med en matta, utan att nudda golvet! Det var jättesvårt och det var ingen lätt hinderbana ska jag säga dig! Mitt lag vann endel deltävlingar och sen också hela tävlingen såklart ^^

Tog bussen hem efter vi slutat. Nina och jag hoppade av vid Willys och köpte en godispåse och varsitt Kinderägg ;D haha mysigt! Vi tittade på Disneyfilm när vi kom hem till mig, Hercules ;)

Nu har precis Nina gått och det är dags att ta tag i naturkunskapen!

Pusshej ♥


En gammal bild på Nina och mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0