Glaad! :D

Kom hem för en stund sedan och har precis ätit Spegetti Cabonara IGEN ;) typ tredje gången denna veckanxD haha men det är såå gott!
Vi fick sluta vid 11 idag eftersom svenskan var inställd och så fick vi reda på att vi är lediga imorgon! :D Sedan på fredag har vi bara geografi 13.10 och sedan ska vi bara få tillbaka proven på naturkunskapen vid halv 3 och sen slutar vi :D:D gött! Imorgon borde jag kanske plugga lite men tror jag ska ta mig lite tid att åka till mormor och mysa också ;) hehe


Spegelbild, pallade inte göra mig iordning så bra idag ;)


Maaaaat :D


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du behöver inte göra dig i ordning så mycket. Du är alltid fin :)

2009-02-26 @ 21:19:26
Postat av: Isabelle

Svar Evelina: Naaaw tack gullet!<3

2009-02-26 @ 23:21:51
URL: http://hannaangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0