Godnatt

Pratade nyss med min snutt på msn ^^ Love you <3 Vi borde ha msnprat oftare!

Imorgon är det torsdag och jag ska försöka ta det lite lugnt imon, mormor kommer förbi någon gång under dagen och hämtar kortet till min kusin Eriks kalas på lördag, han fyller hela 7 år! Börjar bli en riktig man nu ;) Jag kan tyvärr inte komma eftersom hans kalas har krockat lite med firandet av Simons födelsedag :D Längtaar efter dig älskling ♥

Skulle kunna lägga upp en bild på presenten Simon ska få men han läser faktiskt min blogg så skulle inte vara så lyckat ;D Bild kommer istället upp efter firandet.

Sista inlägget för idag även om jag inte ska sova riktigt än.

Natti sötnosar!!


En trött Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0