Kalaas

Tjaaah:)

Simons lilla kalas igår var jättemysigt ;D God mat, tårta och godis :) sällskapet var det inget fel på heller haha;)

Det började med att jag kom dit lite innan alla andra...TRODDE JAG. Alla hade visst kommit redan så min lilla plan gick åt skogen.
Men, men Simon fick sina presenter och det blev en stor hit ;D Sedan var det mat, godis och melodifestival som förövrigt sög! En viss af Ugglas förtjänade inte att gå vidare!

Sedan efter att gästerna gått hem tittade vi på Braveheart, massa mys :) <3

Vi vaknade idag och skulle ut och putsa Simons moppe eftersom han ska sälja den, vi spelade också lite Guitar Hero World Tour :)
Det kommer massa fula och vissa oseriösa bilder ;) Susanne hade ny kamera och tyckte det var jättekul att ta kort hela tiden ;D Hahah


Snutte!


Simons tröja och hans head massage;) Hahah framsida


och baksida


Mitt extremt fina paket ;)


Maaat


Melodifestivalen


Egobild på toan haha ser lite sur ut;)


Braveheartmys <3 Simon ser drogad ut xD






hahaha pooose ;D




Efter vi hade haft så roligt kanske det var dags att jobba lite ;D

Puss mina Älsklingar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0