Snö :)

Morrn!

Idag när jag vaknade så hade det snöat, värsta snöstormen påväg till bussen! och det snöar fortfarande :) Tycker faktiskt att det är dags för vår nu :D Nu sitter jag i skolan med Johanna och ska öva lite på naturkuskapsprovet som vi har på fredag, vi pallar inte skriva om Vitryssland riktigt och det har vi inte förrens efter lovet heller :)

Dagen idag är iallafall ganska kort  och vi slutar 12.25, snart är det matte och sen svenska innan jag tillbringar eftermiddagen hos Simon ^^ <3 kommer sakna honom så jävla mycket :(

Nu ska jag kanske börja med naturkunskapen ;) pusss älsklingar ♥

En liten vårbild får ni istället på söta Sigge


Kommentarer
Postat av: Izabella

Bort med snön och låt det bli vår!!! ;)

2009-02-11 @ 20:58:11
URL: http://torsdagsbarnet.devote.se
Postat av: Lopez

Säger detsamma om att det ska bli vår!

2009-02-11 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0