Tisdag

Jahopp dagen började med lite sovmorgon eftersom Webbdesignen var inställd! :) Började med franska 09.35, sedan hade vi lååång håltimme där vi gick på stan och tittade lite och lämnade cv :P Sedan matte och samhäll. Matten tråkig
som vanligt och johanna smygfotade visst mig :O 
 

Tur att tonys finns!

Samhällen var inte alls jobbig, vi var klara så fick sluta nästan direkt ;D  

Kom hem från skolan igen  för en stund sen och har precis ätit lite.
Ska plugga samhällsredovisning lite i eftermiddag annars händer inget speciellt.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: HAHA jag vet, jag är proffs på att smygfota ;)

2009-02-24 @ 16:38:14
URL: http://johannaljungkvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Hahahaha, jag vet faktiskt inte hur jag kommer in egentligen! Det handlar bara om tur och snabbhet helt enkelt :D När vakten tittar bort så smiter man in ;) :D

2009-02-24 @ 17:10:08
URL: http://seekemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0