Webbdesign igen

Kom precis till skolan och jag sitter som vanligt på webbdesignen :)

Jag låg och tänkte på dig, du åker pm en vecka, panik! Jag kände hur tårarna började rinna och en tår träffade lakanet, det blev svart. Jag tänker: Vad fjantig jag är som ligger och gråter över något som inte har hänt än, men jag känner nu som jag kommer att känna om en vecka och det är ledsen! :(
Skickade ett sms till Älsklingen och han svarade: "Jag Älskar dig jättemycket gumman. Jag låg precis och tänkte på hur underbar du är!<3 Jag saknar dig jättemycket Älskling!!!<3 Snälla stanna kvar hos mig!!!! ÄLSKAR DIG SÅ!!!<3<3<3! "
Jag torkade tårarna och insåg hur lyckligt lottad jag är som har honom :D
Vaknade med svullna och förstorade ögonlock. Såg hemsk ut, sminkade över och gick utanför dörren. Där står min Älskling och väntar och jag blir superglad :D:D Jag ska försöka skärpa mig men kommer säkert gråta å ha mig på lördag när jag ska träffa honom ;)

Ojojoj vad det blev värsta berättelsen men nu måste jag nog ta tag i mina CSS, Cascading Style Sheets mallar!!  Haha ;D;D

Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0