Listaa! Två av mina brorsoor på bild ;D

1. Äger du en iPod?
Japp, en turkoos

2. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:45

3. Hur många resväskor äger du?
En helt egen!

4. Använder du flip-floppar?
Japp hela tiden på sommaren;)

5. Var köper du dina matvaror ifrån?
Maxiii

6. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden såklart!
7. Vilken var den senaste filmen du såg?
Stomp the yard för en timme sen typ :)

8. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Kompis eller pojkvän;)

9.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Resa!

10. Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahaha hela tiden!
11. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Aldrig :)
12. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
En som ljudet är nedsatt på så att jag inte ska vakna av en hjärtatack, typ blandade låtar.
13. Vilken är världens bästa artist just nu?
Hmm jag tycker om alla!
14. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Kanske, minns inte
15. Vad åt du till middag senast?
Soppa xD
16. Använder du huvtröjor?
Ja, men huvan är alltid nere ;)
17. Kan du vissla?
Japp, kunnat sen dagis
18. Vem var den senaste som ringde dig?
Hmm..mormor tror jag:)
19. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?
:S längesen jag åkte karsell, men fritt fall isåfall :D
20. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Förmodligen
21. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0455
21. Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart!
22. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum?
Ööö typ 3 km eller vad det är?

23. Hur många syskon har du?
1 storebror Victor, 1 låtsas bror Jonas och sen såklart Fille bryychaan uppe i Sundsvall ;D
24. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen, men älskar Pirates of the Caribbean :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0