16 juli - 20 dagar kvar! :(

Kristianopel var faktist riktigt mysigt! Vi åkte dit tidigt och var där nästan hela dagen :) super!
Jag följde med mormor hem för att sova över och idag har vi varit på knipehall och badat :D Helt sjukt varmt! kändes som om jag skulle dö vissa perioder assåå, men då var det bara att doppa sig lite i det kalla vattnet :)

Mamma och mormor är ute på en promenad just nu och när de kommer hem ska jag antagligen följa med mormor igen höhö ;) Mormors flicka om man säger så haha!

Skulle egentligen lägga upp en del bilder från igår och idag men min mobilsladd gör inte riktigt som jag vill just nu så ni får vänta! ;P

Nu hör jag att mamma och mormor kommer hem, Puss hej sötnosissaar ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad mycket roligt du hittar på! :D

Jag har ny blogg nu förresten; www.josefin785.blogspot.com :)

2009-07-16 @ 18:01:31
URL: http://josefin785.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0