Alice in wonderland - längtar!

Guuud vad jag längtar efter att få se den här filmen :D Den riktiga trailern kom ut för ett par dagar sedan. Har alltid tyckt om den tecknade alice och nu gör Tim Burton en version av den om ni inte har hört det :) Bland annat min älskade Johnny Depp är med och spelar "the mad hatter" som ni ser här på bilden nedan :D
dock är det mer än ett halvår kvar.. suck!

Inbäddningen fungerar inte på denna heller så det blir en till länk :)

http://www.youtube.com/watch?v=LjMkNrX60mA



Klockan är 22.22 (när jag väl har ändrat klart haha) och det är snart läggdags.

Ska nog somna till någon film ikväll tror jag, Ghost town ligger och väntar på mig känner jag ;) nattii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0