Kort inlägg

Idag har jag varvat solning med städning och tv tittande i princip hela dagen :) Så det finns inte så överdrivet mycket att blogga om. Förutom att städningen av grillen var det värsta jag gjort i hela mitt liv xD (OBS inte vi som skitat ner den) haha jisses assså! Sedan så var vi på middag (grillning) hos mormor ikväll och jag kom hem för en stund sedan :)

Slänger in en video på Michael Jacksons underbara Heal the world som jag lyssnade på 4000 ggr häromdagen haha:)
Det är sånt här som verkligen stärker mina tankar om att han aldrig skulle ha gjort någonting för att skada ett barn... :)



Jaaa...Det var nog allt för mig idag folks! Nattiiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0