Segelflyg

Hej bloggen :) Har precis ätit pannkakor med grädde, hallon och melon efter att ha kommit hem från Simon vid 6 typ! Asgottt :D

Kvällen igår hos Simon bestod av en massa gosande och en film :) som vanligt alltså xD Idag var det bokat för segelflygning för Simon i Växjö :D Kul som lite förberedning inför Arvidsjaur och han älskade känslan där uppe idag :)  Avgången var planerad klockan 07.30 i morse, kändes inte så bra igårkväll eller snarare i morse klockan 03.00 när vi tillslut gick och la oss :)

Bilderna och videosarna blev inte bra alls, men ni ser lite iaf ;)


Det lilla motorplanet som "drog" segelflygplanet :) För övrigt är det ungefär sånna här som Simon ska flyga uppe i Arvidsjaur!



Simons flight :)








På väg hem igen :) Haha det enda jag kommer ihåg från hemresan är detta fikat, sen var vi plötsligt i bräkne hoby xD Sov som en stock ;D

 
Start!


 
Och landning :) Hehe där mitt i mellan såg de mest ut som stora fiskmåsar så blev inte så bra med min kassa kamera ;D

Nu ska jag se Huset vid sjön som är på 3an med gooood sån frödinge kladdkaka och grädde :D pössss

Kommentarer
Postat av: såfiaaaa

fan va häftigt, flög han själv?:O

2009-07-27 @ 10:52:26
Postat av: Isabelle

Svart på Såfiaaaa: Nesch han killen på bilden där uppe som också har fällskärm på sig var med och satt bakom :)

2009-07-27 @ 21:21:23
URL: http://hannaangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0