Simon Hallström<3

Hej hej älsklingar! :)

Har precis hjälpt mamma att olja in lite trädgårdsstolar :) Simon kom hem igår så jag va hos honom igårkväll/natt :) Vi hade det mys ^^ det blev dock endel hemska stunder av gråt också när vi låg och tänkte på framtiden och när han flyttar snart :'(
Ni får hjälpa mig att ta mig igenom detta året! Att han inte kommer vara en del av vardagen längre skrämmer mig mest; ingen "puss på vägen hem", ingen cykel som står parkerad vid mitt hus varje dag och inga sena kvällspromenader. Kommer kännas grymt tomt utan honom.
Men ska försöka ersätta detta med nya vanor! Som att skype:a varje kväll med älskling och ha underbara stunder med honom när jag åker och hälsar på där uppe i Arvidsjaur! :)

Nu blev det ett deppigt inlägg och det tycker vi inte om men kände att jag var tvungen att få det ur mig till er också!

Ikväll blir det bio med Sofia btw! :D Vi har inte riktigt bestämt vilken ännu, men det blir nog antingen Ice Age 3 eller The Proposal :)

Pussss ♥


Kommentarer
Postat av: josefin

Vi har ju faktiskt kommit fram till att det kommer gå bra :)

2009-07-02 @ 21:29:50
URL: http://josefin785.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0