The old days

Kom hem från Evelina för en stund sedan och har precis dragit på mig pjamasen. Vi har haft en liten myskväll med fetegodispåse, chips och film :)

Tänkte köra lite gamla bilder från "förr" ikväll :)


Evelina var med mig nere i Skåne för att hälsa på min farmor, hennes man Gösta och min lillebror Jonas :)


Lillebror :)



Hahaha klassresan i 9an!


Skolavslutningen i 9an :)


Sommardagar hos Evelina :)


Skuggposebilder var visst populärt xD


Dagar hos Madde och Robert i poolen :)


Och glassiären!


Fotodagar :)


Och barnsligheter ;)


Fler barnsligheter på barnensgård med Fanny ;D

 
Östersjöfestivalen :)

Haha har såå många fler bilder men försökte välja ut lite :)
Det har varit många roliga stunder med dig och vi hoppas självklart på fler, eller hur eve?;)

Note: Har träningsvärk från min lilla springrunda igår haha!

Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: ingen vet ;)

Det är klart det kommer bli, kommer alltid finns här när du behöver mig :)

2009-07-20 @ 00:00:01
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-20 @ 00:48:35
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0