The time that we have left is waay to short..

Hallå hallå har inte hunnit/orkat uppdatera idag sedan jag kom hem från Simon. Kom hem runt 6 ungefär och sedan dess har mamma och jag handlat lite och ätit räkor, baguette, ostar och vindruvor! :D Älskar ostbricka och sånt framför tvn, mysigt :)

Harry Potter filmen var jättebra tyckte jag, lite läskig ibland och handlade lite mer om Harry, Ron och Hermine och käärlek denna gången :) Man ska definitivt se den på bio för den känslan är allt verkligen och jag hoppas att alla gör det nu och inte laddar ner nått skitformat ;)

Simon och jag har varit i Rödeby idag ett tag och spelat golf haha :D hör på den ni! Eller spelat och spelat, vi har puttat och skjutit ut en massa bollar och jag var faktiskt rätt duktig ;) Tyckte jag själv iallafall haha xD
Men vi har haft en underbart mysig dag precis som vanligt och kärleken sprudlar ^^ Lite mindre än 2 veckor kvar tills älskling flyttar nu :( PANIIK! usch usch usch jag vill inteee :( Men jaja kan gråta sen när han flyttar för nu ska vi keeela hela dagarna långa ;D och vi kommer säkert bara bli starkare av detta :)

Ha en fortsatt trevlig kväll vänner, pusssssen ♥


Kommentarer
Postat av: Lopez

HP6 var riktigt bra :D såg den dagen efter premiären

2009-07-24 @ 02:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0