23 juni

Hallå bloggen! Efter en heldag med strykning/städning/tvn/datorn så åkte jag till mormor igårkväll :) 
Vaknade tidigt idag och åt en god frukost hos mormor, sedan åkte vi till kusinerna på torsnäs och matade deras kaniner :) Efter det åt vi lite, åkte in till stan och tittade, jag hittade en klänning :)



Hos kusinerna


Lunch med pannkakor, jordgubbar och glass!


Innan stan; hade min rosa tröja från Frankrike på mig med leggins
och mitt långa svarta linne från gina under :)


Klänningen! Man ser inte så bra men hehe :) Det var 50% så ett riktigt fynd!


Och efter en lång stanrunda och middagen så var det mysigt med en liten tupplur i hammocken ^^

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0