2årsdag

Godmorgon bloggen! Har precis kravlat mig hem från Simon. Det är säkert 25+ ute men jag sitter vid datorn istället på grund av min extremt fina bränna haha;) Simon smörjde in hela mig med after sun igårkväll när vi kom hem efter middagen ;) Vi hade det mysigt som attan igårkväll på Montmatre :) Tända ljus, hålla handen, kela med varandras fötter under bordet.... ^^
Vi beställde dock pizza och min calzone hade waaay för mycket ost i så mådde ganska illa efter den xD Men sedan tog vi tobleroneparfait till efterrätt och det var supergott :D

Jaja, nu ska jag försöka hitta på något skoj att göra inomhus :O Typiskt mig nu när solen väl är här så kan jag inte gå ut! :/


Jag med min extremt fina bränna igår innan middagen :)
(försökte sminka över det så gott det går med en massa krämer innan jag gick haha!)

/ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0