7 juni

Hallå älsklingar!

Har precis dukat bordet och vi ska snart äta :) hehe på menyn står det fläskfilé med ugnspotatis och sås, mummaaaa!
Jag var också och röstade innan, glöm inte! Om ni inte vet vilket parti ni ska rösta på så rösta blankt! Annars kommer nåt skitparti att vinna jue ;)

Om en stund kommer mormor och morfar också, de ska hjälpa oss att sätta upp min rullgardin som jag köpte igår på IKEA :) Det var visst något konstigt fäste så vi måste borra om och morfar har borren hemma hos sig, hehe :)

Sedan ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag ska antingen till Simon eller till någon annan kompis tror jag :) Får se!

Kääääk! pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0