Ännu en dag på stranden

Det har varit ännu en dag på stranden! :) Mamma, brorsan, Sofia, Lotta, Elina och jag drog till knipe ungefär vid 12 och har legat där hela dagen. Har precis kommit hem och ätit och duschat lite, så nu känner jag mig fräsch igen ;) Har nog blivit lite brunare också, hade massa solkräm på mig så tog inte jättemycket men men bra att skydda sig! ;)
Det blir nog en lugn hemmakväll idag med nån go film och m&m godis!

Bilder från dagen:


Inte ett moln på himlen!



Baaad :)


Och blekfisen till brorsa täckte över sig mot slutet av dagen så gott han kunde ;)

vi ses snyggningar pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahamysigt var det;)

2009-06-30 @ 12:01:22
URL: http://wulden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0