Degdagar

Det har inte blivit alls mycket bloggande de senaste dagarna. Det beror mest på att jag inte har haft något att blogga om ;) Igår degade jag i soffan HELA dagen verkligen och idag har jag degat igen (och klippt gräset i en hagelskur haha) plus varit hos Simon och myst igen ^^ Sötnos ♥

Skoldagen bestod av övning inför vår lilla föreställning som vi ska ha om Frankrike imorgonkväll. Vi gjorde skyltar, övade på sketchen och skrev texter...Morgondagen kommer att se i princip lika dan ut bara att jag ska klippa mig också någon stans mitt i :)

På kvällen är det samling klockan 18.00 för ett litet genrep och sedan börjar föreställningen 19.00! GO SPS2D hahaha ;D Wish us good luck!

nattiii pösss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0