Första riktiga sommarlovsdagen...

Första riktiga sommarlovsdagen idag! :)

Har precis städat lite och nu ska jag lyssna på musik på datorn ^^ kanske kommer upp lite klipp senare med favoritlåtar :) 
Sov läääänge idag! Efter det åkte jag till mormor och passade Elise, fick tom lite lön haha ;) Ikväll ska jag bara dega framför tvn och titta på finalen av Project Runway klockan 10, glöm inte! ;D Idag är det den stora modevisningen på Bryant Park och vi får se vem som vinner; Kenley Collins, 25, från New York, New York eller Korto Momolu, 33, från Little Rock, Arkansas eller Leanne Marshall, 27, från Portland, Oregon.
Personligen hejjar jag på Leanne och tror faktiskt att hon vinner! :)



Ha en trevlig kväll ladies! pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0