Kristianopel

Hejhej bloggen det var längesen!

Har varit hos Simons mormor och morfar som bor utanför Kristianopel sedan i tisdags kväll :) Vi har haft det underbart mysigt på landet haha med traktorskörning, hö, djur och en och annan död ko :O Jisses! Kon var inte det vackraste jag har sett precis men allt det andra har varit himlans mysigt ;D

Idag var det inget bra väder så vi tog det lugnt inomhus på förmiddagen och sedan drog vi till lövmarknaden på eftermiddagen, då sken solen minsann! :) Efter marknaden drog vi hem för ett snabbt klädombyte och drog sedan till Långö och spelade beachvolleyboll :D Jättetrevligt med massa goa gubbar hahaha och nu är jag hemma igen!

Denna veckan har gått asfort och det är ju fasen midsommar imorgon! :O Det kommer säkert bli trevligt eftersom Simon och jag + Basse och hans flickvän ska grilla hos Patrik och hans flickvän imonkväll, update kommer självklart ;)

Ojojoj vad långt det blev nu men här kommer iaf lite bilder från tiden på landet:








Hhaha sånthär gillar jag ;)


Beachvolley


Jag har nog aldrig varit så kär, som jag varit denna veckan med dig älskling!<3
Jag älskar dig jättemycket Simon snutti!! ♥


Vi ses imon älsklingar! pussseeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0