Lata sommardar

Hejhej bloggen! :) Har inte blivit speciellt mycket bloggande på senaste tiden men jag har inte speciellt mycket att säga haha ;D Sov hos Simon från igår tills idag för han var hemma över natten bara. Efter att jag kom hem imorse stäädade jag vår lilla tvättstuga för en liten belöning; ett par skor höhö ;) Efter det åkte vi till mormor för solning, middag (entrecote och ugnspotatis) och efterrätt (kladdkaka). Supergott, och jag är mätt som attan nu hehe :D

Imorgon blir det stranden med mamma (+sofia?) har skickat ett sms till henne men hon har inte svarat så vi får se :) Annars blir det mammi för hela slanten!

 
Älskade denna säsongen av So you think you can dance! :) 

 
 
Och Joshua som vann!! ^^

♥Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0