Lund

Det har varit en dag i Lund :)

Vi åkte ner för att hämta min brorsa som studerar där :) Vi gick på IKEA i Malmö och jag köpte en ny rullgardin, ÄNTLIGEN! den jag har nu är nämligen rosa så den svarta var efterlängtad! ;D 

Efter IKEA gick vi på Nova och shoppade, jag köpte ett par jeansshorts från Bikbok (299:-) och ett nytt USB-minne, 4 GB på Media markt (99:-) eftersom jag pajjade mitt gamla för ett tag sen hahah ;)


Outfit: Jeansleggins och stor tröja från gina tricot & solbrillor från Frankrike.



La också in videon när Manne sjunger och när Bessi gör sin del av redovisningen på datorn idag, Hahah xD
(Ursäkta den dåliga kvalitén, det var mörkt som attan)

 

Men nu ska jag fortsätta att titta på fotbollen! pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

fina shorts :)

2009-06-06 @ 22:10:37
URL: http://josefin785.devote.se
Postat av: Frida

Sv; Haha retar'n! Vill ha!

2009-06-07 @ 00:02:18
URL: http://fridagb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0