Midsommar!

Dagen igår började med lite hemmasysslor och jag klippte kräset, rensade rabatten och lite :) Duktigt va! Sedan började vi göra oss iordning och var faktiskt klar i tid till klockan 3 då simon skulle höra av sig! Men han hörde inte av sig förrens kvart i 4 nånting och under tiden tittade jag på the Tyra Banks show om bisexuella, mycket intressant haha! Jag cyklade ner för att möta Simon men han tog lite extra tid på sig och då tyckte jag att det passade med lite posebilder medans jag väntade ;) Så snygggt! Väl sen hos patrik hade vi det mysigt med grillning, kubb, singstar, buzz, intimkort, och massa pussbilder ;D

Här är några mobilbilder från kvällen för jag glömde kameran hemma, men basse skulle skicka dom som han tog senare :)









GLAD MIDSOMMAR! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0