Sommaren är här, indeeeeed!

Värmeböljan bara fortsätter och jag ska inte klaga, på onsdag skulle det visst bli 10 grader och regn igen!

Skoldagen var faktiskt helt okej eftersom alla lektioner utom en bara var betygsamtal :) Dessutom fjäskade vi oss till att flytta svenskaprovet till efter lovet så nu har jag inget mer denna veckan :D Men idrotten gick knappt, att spela tennis på rosenholm UTOMHUS i lä var inte det skönaste idag asså xD Höll på att dö! Men somsagt inte klaga nu Isabelle ;)

Eftermiddagen tillbringades hos Simon och kom hem för en stund sen hehe :) Vi har haft vattenkrig, solat och möööst. Underbart ♥

Imorgon börjar jag klockan 2 och slutar halv 4 så ganska soft haha ;) Hoppas dagen imorgon blir lika underbar som idag!

Men nu ska jag titta på näst sista avsnittet av Project Runway och efter det The Hills om det släpps :D pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0