Stauuun!

Idag har jag vatt på stan med Sofia gullet! :) Först blev det frukost med scones på Waynes och sedan började shoppingen!! Efter en massa shoppande och skoprovande tog vi oss en glass på glassiären innan vi åkte hem med Sara ;D Vi har haft det supermysigt hela dagen och nu ikväll var det egentligen planerat att jag skulle till Simon men nääää han skulle va hos mormor och morfar en dag till:(
bööhh saknar dig älskling!! <3 Så nu vet jag inte alls vad ska ska hitta på ikväll eftersom jag är ensam hemma, hmmm....

Ajaa här är iallafall dagens inköp:





Korta svarta leggins: gina, 99 :-
Vanligt svart linne: gina, 99 :-
Vitt/svart/grått linne: gina 99 :-

Haha allt kostade 99! Men jag behövde verkligen detta haha :)

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Såfiaan

Har du inte glömt nåt;)?

2009-06-16 @ 18:00:19
Postat av: Anonym

Hahha njaaaaa ;)

2009-06-18 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0