090611

Vi hade det supertrevligt igår på Antons studentskiva! :) Frammåt kvällen kom Elin Hoberg, Fanny Plaza, emelie, Elin två haha och Ida! :) Nyberg var såklart också där ;D Efter skivan var det utegång till Nivå och vi hade det askul där med David och lite annat folk :) När vi skulle ta oss hem vid tre märke vi att det inte gick nägra bussar alls så sent eftersom det var en "vanlig" onsdag. Att GÅ hem från stan klockan tre på natten kändes inte som en höjdare precis. Men snälla Mathias som jag känner sen högstadiet hade skjuts och vi fick åka med dom, tur! :)

Här kommer lite mobilbilder från kvällen:




Pooose!


....Åhh blev det bra?






Schkåll!


Sällskapet framåt kvällen :)


Finfint!


Haha och en glad David på Nivå får avsluta kvällen :)

Idag sov jag lääänge, steg upp med ömma fötter och försökte fånga solens enda stålar under dagen så gott jag kunde! Var hos Simon och mös i eftermiddags och nu ikväll har jag tagit det lugnt och så :) Imorgon åker mammi till Amsterdam och ska vara där till på tisdag. Men brorsan och jag klarar oss bra själva, bara det att maten inte gör sig självt precis ;) hah

ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0