16 mars

Hej hej mina älsklingar! :)

Glömde berätta om lördagen-söndagen hos Simon i helgen kom jag på, fast inte så mycket ovanligt att berätta, UNDERBAR<3 Jag älskar den människan sjukt mycket!

Usch, idag är det måndag och denna veckan är det matteprovet på torsdag som kommer ta upp all min tid. Imorgon på håltimmen ska det pluggas, haha! Menmen vi får hoppas att vi fattar nånting innan torsdag iallafall.

Idag är det också exakt en vecka kvar tills vi åker till Frankrike :) Jag har lite blandade känslor om detta känner jag, det ska bli askul att åka och uppleva och ha skoj! men jag kommer sakna Simon otroligt mycket och hatar att åka ifrån honom så :( ♥ böööh, får tänka positivt! När jag kommer hem är det ju faktiskt min födelsedag snart och jag fyller 18 :D livet kan inte bli bättre haha ;)

Nu saknar jag min älskling, ska nog gå en runda med honom sen eller bara ringa och prata :) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0