:(

Var ute och gick med Simon en runda nyss :) Sen sa han att han ska åka till stockholm imorgon och vara där tills på torsdag eller fredag och göra nått intagningsprov till pilotgymnasiumet i västerås eller arvidsjaur :O 
(som han då ska gå 2an, 3an + ett år till på gymnasiet)
Han vet inte om han vill gå där eller inte, annars gör man testerna så kan man ha det i sitt cv sedan :)

Asså det är ju jättekul för Simon om han ska flytta dit och det är inte ens säkert att han ska det, men jag fick såklart panik och började storlipa xD asså jag vill inte ha så långt till honom :( vet inte om jag klarar av långdistans, är nog inte så stark som person...Han är det bästa jag har! ♥

Men jaaa vi får se hur det blir och jag kan va ledsen över det när det kommer isåfall, orkar inte ens tänka på det nu.

Nu ska jag duscha och sånt, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0