Non-stop

Oojojoj hann inte skriva nått inlägg innan jag gick till Simon igår. Han kom till mig typ vid 10 och la sig och myste i min säng^^ Vi sov lite till, sen handling och vidare hem till Simon :) Hos älsk blev det sen en heldag med film och mys ♥ John och Per kom på kvällen eftersom John fyllde år och det blev tårta och firande, mer filmer och läggdags vid 2 ungefär.

Idag sov vi till halv 12 och det var jätteskönt ^^ Frukost och sedan skulle vi på middag hos Simons mormor och morfar, där var det kusiner och allt, god mat. Sedan stannade vi till hos Niklas (Simons pappa) på hemvägen. Där var André och vi spelade en massa tv-spel, sedan hemma vid 8 :)

Så har vatt Simon non-stop hela helgen :O Var inte tänkt att det skulle bli så men men,aldrig fel ;D
Min mamma är inte glad kan jag ju säga :S

Nu måste jag duscha och packa gympapåse och allt sånt för imorgon är det skola igen! Jissses vad helgen har gått snabbt, pusss


gammal bild från augusti 2007, men lika kär då som nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0