Ny vecka och nya tag

Jaa nu är det en ny vecka igen och på schemat denna veckan står bara en stor fet FRANSKA över hela! ;D haha
Vi har iof naturkunskapsredovisning på fredag också men den är vi redan klara med :)

Dagen idag började med Engelska där vi faktiskt var jätteduktiga och arbetade med vårt grupparbete hela lektionen, sedan svenska (babbel) och tillslut naturkunskap där vi gjorde klart vårt arbete :) På idrotten sista lektionen hade Atina och Josefina ledaruppgift, Body Pump :) Jättekul!

Jag kom hem vid halv 3 ungefär och satte mig direkt och åt och sen övade jag på frankskaglosor. De var faktiskt ganska lätta! Men har grammatiken kvar och det är där det går illa;) Men ska ha privatlektion men mvgbarnet Emilia imorgon så det ska nog gå bra! :D

Ja juste! kollade mitt nk-prov idag också, fick VG :P Rätt okej ändå  med tanke på hur nervös jag var (A).


Min gooda kyckling med sallad, gräddfil och stark tacosås som jag åt idag ^^



Åter till pluggandet (NOOT), pusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0