Plugg

Har pluggat lite till och från hela eftermiddagen, annars har det inte hänt mycket alls. Tråkigt inlägg jag vet men ni kan skratta åt denna killen istället xD hahaha så söt ^^

Blev utmanad:

Tre jobb jag har haft:

Räknas prao? Haha. Isåfall Dynapac, jobbat med Matz Arnström och på Cookie and I.

Tre platser jag har bott på:
Har bott i lite olika länder när jag var liten som Korea och Singapore, men utanför det så är det hus innan och nu typ ett annat hus xD ;D haha
Tre saker jag gillar att se på TV:
2½ men, House och Top Model. Men det finns flera!

Tre favoriträtter:
Pizza såklart, Tacos och allt med vitlök i typ ;D Mummaaa!

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
En strand i Australien, Sicilien eller i skidbacken kanske.

Tre personer som jag hoppas kommer att anta denna utmaning:
De som vill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0