Trött

Jag har varit helt slut hela veckan känns det som, eller hela och hela det är ju bara tisdag xD usch vad det går långsamt! Vaknade imorse med värsta påsarna under ögonen igen, vackert! Masade mig upp till skolan och hade först webdesign, sen franska, håltimme och matteplugg och sedan matte och samhäll :) Har vatt helt död hela dagen så är riktigt stolt över mig själv att jag orkade stanna hela tiden :)

I eftermiddag har jag sovit och bara tagit det lugnt, skönt som fasen! Kände inte för att plugga matte igen alls...

Min packningslista inför frankrike blir bara längre och länge :O Kommer aldrig få plats! haha men nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker! På måndag klockan 05.00 bär det av! :D

Nu är det duschen som gäller! börjar 07.55 imon igen -.- ska lägga mig tidigt ikväll tror jag :)


haha ett litet kort på Doriane, min fransyska;)


Natti och sov gott , pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0